Haber Detayı
06 Aralık 2017 - Çarşamba 13:24
 
BÖYLE DEMOKRASİ OLMAZ
BÖYLE DEMOKRASİ OLMAZ
GÜNDEM Haberi
BÖYLE DEMOKRASİ OLMAZ

Hiç lafı uzatmadan giriş yapıyorum.

AK Parti’de demokrasinin “D”si yok.

Neden mi?

Bırakın büyük büyük kongrelerini, bir ilçede iki adayın yarışmasını dahi göze alamıyorlar.

AK Parti Gebze İlçe Kongresi üç kez ertelendi.

Nedeni kongrenin tek adaylı yapılamaması.

Yani iki adayın yarışmasını, AK Parti kendine risk olarak görüyor.

Her ilçe için bir aday belirliyor sonra o adayı ilçe başkanı yapıyor.

Delegenin falan hiçbir öneminin olmadığı yapı AK Parti’dir.

Ama ne hikmetse her ilçe kongresinde delege listesine girmek için yarışlar da olmuyor değil.

***

AK Parti İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, Gebze kongresinin tek adaylı yapılması için büyük çaba gösterdi.

Fakat bunu başaramadı.

Kongre tarihi hep ertelendi.

Sonra baktılar olmayacak, önceki akşam AK Parti Gebze İlçe Yönetimi istifa ettirildi.

Böyle demokrasi olmaz.

Bu yapılanın demokratik yönetimlerde yeri yok.

Şimdi, genel merkez bir ismi görevlendirecek ve yönetimini oluşturacak.

Geri kalanlar ise arkalarına bile bakmayacak.

Bu AK Partili yöneticileri anlamak da zor.

Hiç mi zorunuza gitmiyor?

Her şeye eyvallah çekiyorsunuz.

 

POSCO İŞÇİSİNİ UNUTTUK

POSCO Assan’da 90 işçi sendikalı oldukları için işten atıldı.

Kore’deki fabrika sendikalı ama Kocaeli’deki fabrikada sendikaya geçit yok.

Onlarca İzmitli işsiz kaldı.

Siyaset bu işin bir çözümünü aramadı.

CHP’lilerin hakkını yiyemem hep dile getirdiler.

Ama bizim bu iktidar milletvekilleri hangi şehrin vekili.

Bu yaşanan haksızlık değil mi?

Orada işten atılan işçiler bizim çocuklarımız değil mi?

Sermayenin karşısında adalet için bir şeyler yapamaz mısınız?

 

YAZSAN BİR DERT YAZAMASAN BİR DERT

En sevdiğim MHP’lilerden biri MDK Üyesi Selim Çakır’dır.

Sevdiğim çok kişi yok.

Üç-beş kişi.

İkisi İYİ Parti’ye geçti.

Neyse…

Selim Çakır, MHP’nin sürekli haber yapılmasına sitem etmiş.

Selim Reis, yazsan bir dert, yazmasan bir dert.

Sizinle anlaşmak da zor vallahi…

Kaynak: Editör:
Etiketler: BÖYLE, DEMOKRASİ, OLMAZ,
Yorumlar
Haber Yazılımı escort bayan istanbul escort bayan istanbul escort şirinevler escort escort şirinevler kocaeli escort escort kocaeli
ankara escort
tuzla escort alanya escort kartal escort tuzla escort